AKTUALNOŚCI: 28-11-2017 INFORMACJA O ZMIANIE GODZIN OTWARCIA BIURA SPRZEDAŻY MIESZKAŃ
Zapytaj o ofertę Ceny mieszkań Media o nas Katalog etap: I II
EN | PL

Media o nas

11-12-2017W PRZYSZŁYM ROKU RÓWNIEŻ CELUJEMY W DUŻĄ SPRZEDAŻ
„Rekordowa sprzedaż i wysoka dynamika jej wzrostu jest naturalną konsekwencją niesłabnącego zapotrzebowania na [...]
mieszkania. Według analityków w Polsce nadal brakuje setek tysięcy mieszkań. W związku z tym w 2018 r. sytuacja nie powinna się zmienić i sektor nadal będzie się dynamicznie i stabilnie rozwijał. Czynnikami dodatkowo stymulującymi popyt są m.in. niskie stopy procentowe, spadające bezrobocie czy rosnące zarobki. Wiele osób decyduje się na ulokowanie kapitału w nieruchomości, które obecnie gwarantują atrakcyjniejsze stopy zwrotu niż lokaty bankowe” – mówi w rozmowie z redakcją Mateusz Juroszek, wiceprezes Atalu. Wiceprezes wyjaśnia także, że wypracowanie wysokich marż jest nadrzędnym celem firmy. Deweloper z roku na rok zwiększa skalę działalności, utrzymując przy tym bardzo wysoką rentowność inwestycji. Na koniec września marża brutto ze sprzedaży wyniosła 29,1 proc.W 2018 r. deweloper planuje regularnie uzupełniać ofertę o nowe inwestycje w każdej z siedmiu aglomeracji, gdzie już jest obecny. Ponadto deweloper ma w planach utrzymać sprzedaż mieszkań na poziomie zbliżonym do wyników osiągniętych w tym roku. Wśród najbardziej perspektywicznych rynków są Katowice, Trójmiasto i Poznań. Silną pozycję firma ma we Wrocławiu i Łodzi, choć trzonem działalności z pewnością pozostaje Kraków i Warszawa.


więcej
11-12-2017MARŻE POD KONTROLĄ
Deweloper szacuje, że potencjał gruntów, gdzie jeszcze nie rozpoczęto sprzedaży mieszkań, to blisko 12 tys. [...]
lokali. W planach na przyszły rok jest regularne uzupełnianie oferty o nowe inwestycje i utrzymanie sprzedaży mieszkań na poziomie zbliżonym do wyników osiągniętych w tym roku. Po trzech kwartałach deweloper znalazł nabywców na 2,04 tys. mieszkań, o 16 proc. więcej niż rok wcześniej. Zgodnie z prognozą sprzedaż w całym roku ma sięgnąć 2,7–2,9 tys. lokali. Rekordowa sprzedaż lokali w Polsce i wysoka dynamika jej wzrostu to naturalna konsekwencja niesłabnącego zapotrzebowania na mieszkania. Zdaniem analityków nadal brakuje setek tysięcy mieszkań. W związku z tym w 2018 r. sytuacja nie powinna się zmienić i sektor nadal będzie się dynamicznie i stabilnie rozwijał – ocenia Mateusz Juroszek, wiceprezes Atalu.Coraz częściej mówi się o rosnących kosztach wykonawstwa i gruntów. Nie jest to bez znaczenia, jednak model biznesowy dewelopera, bazujący m.in. na własnym generalnym wykonawstwie, pozwala nam w znaczny sposób kompensować rosnące koszty. – „Wypracowanie wysokich marż jest naszym nadrzędnym celem. Z roku na rok zwiększamy skalę działalności, utrzymując przy tym bardzo wysoką rentowność inwestycji. Na koniec września marża brutto ze sprzedaży wyniosła 29,1 proc., czyli o ponad dwa punkty procentowe więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego” – wyjaśnia Mateusz Juroszek.


więcej
10-12-2017W PRZYSZŁYM ROKU RÓWNIEŻ CELUJEMY W DUŻĄ SPRZEDAŻ
Według analityków w Polsce nadal brakuje setek tysięcy mieszkań. W związku z tym w 2018 r. sytuacja nie powinna [...]
się zmienić i sektor nadal będzie się dynamicznie i stabilnie rozwijał. Czynnikami dodatkowo stymulującymi popyt są m.in. niskie stopy procentowe, spadające bezrobocie czy rosnące zarobki. Mateusz Juroszek, wiceprezes ATAL, informuje, że od początku roku deweloper uzupełnił ofertę o 2,16 tys. lokali, z czego 985 w samym III kwartale. Potencjał projektów na gruntach, gdzie jeszcze nie rozpoczęła się sprzedaż, szacunkowo wynosi blisko 12 tys. lokali. W 2018 r. ATAL planuje regularnie uzupełniać ofertę o nowe inwestycje i utrzymać sprzedaż mieszkań na poziomie zbliżonym do wyników osiągniętych w tym roku, czyli 2,7–2,9 tys. lokali.„Licząc po trzech kwartałach br., w Krakowie sprzedaliśmy 647 mieszkań, w Warszawie 527, we Wrocławiu 498, w Łodzi 359, Katowicach 280, Gdańsku 175, a Poznaniu 60. Każde z tych miast uznajemy za rozwojowe, wszędzie będziemy rozbudowywać ofertę. Jako najbardziej perspektywiczne określiłbym Katowice, Trójmiasto i Poznań, bo tam mamy jeszcze bardzo dużą przestrzeń do zwiększania skali. Trzonem naszej działalności pozostanie z pewnością Kraków i Warszawa. Silną pozycję mamy również we Wrocławiu i Łodzi” – mówi Mateusz Juroszek, wiceprezes ATAL.„Z naszych obserwacji wynika, że obecnie klienci coraz większą wagę przywiązują do ciekawego projektu, dostępnych udogodnień czy standardu wykonania. Niemal połowa naszych klientów decyduje się na zakup mieszkania wykończonego pod klucz w programie Atal Design. Jednak cena i lokalizacja nadal pozostają kluczowymi kryteriami wpływającymi na decyzję o zakupie. Za lokale w inwestycjach o atrakcyjnym położeniu klienci są w stanie zapłacić więcej. W związku z tym rośnie popyt na droższe osiedla, które zagwarantują przyszłym mieszkańcom dogodną komunikację z centrami miast oraz dostęp do rozbudowanej infrastruktury społecznej” – dodaje Mateusz Juroszek, wiceprezes ATAL. Deweloper ma w planach regularne uzupełnianie oferty o nowe inwestycje. Świadczy o tym przeznaczenie w tym roku aż 185 mln zł na zakup gruntów pod 11 projektów w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach oraz Krakowie. Firma nadal będzie się rozwijać organicznie.


więcej

loading

loading
Uwaga: ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień przeglądarki znajdziesz tutaj. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Czym są pliki "cookie" - „ciasteczka”?


Poprzez pliki „ciasteczka” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Ciasteczka” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies, wykorzystywane są w celu: tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych dostosowanie zawartości i wyglądu strony do preferencji użytkownika

Używane ciasteczka na naszej stronie


  1. PHPSESSID - identyfikator sesji użytkownika
  2. CookieInfo - informacja o wyświetleniu powiadomienia dotyczącego użycia przez stronę plików cookies
  3. __utmaa, __utmab, __utmac, __utmat, __utmaz - używane są przez usługę Google Analytics która pozwala na generowanie statystyk strony www

Zmiana ustawień ciasteczek (cookies) w przeglądarkach:


- Opera
- Firefox
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari

Wyłączenie akceptacji ciasteczek znacznie ogranicza funkcjonalność większości podstron witryny.